מידע לעובדי מינהל בזמן חירום
בעמוד זה מפורטים ההוראות והצעדים שיש לנקוט במצב שבו המכללה עוברת ללמוד/לעבוד בחירום. נא לעקוב אחר ההוראות בקפדנות.
טלפונים משרדיים: במקרה שבו נדרשים לעבוד מהבית– המכללה תרכוש רישיונות עבור אפליקציית , לפי שיקול דעת ההנהלה. האפליקציה תוגדר על ידי צוות מערכות מידע על מנת שתשמש אתכם כמו טלפון משרדי.
כדי להיערך מראש, רצוי להתקין את האפליקציה, כך שבזמן אמת החיבור יהיה מיידי.
- להורדת האפליקציה מחנות גוגל– הורדת האפליקציה.
- בעת ההתקנה, אפשרו לאפליקציה את ההרשאות שהיא מבקשת.
לאחר שהאפליקציה תחובר למרכזיה (ישלח לכל אחד הוראות עם קוד החיבור שלו), היא תשמש כמו הטלפון במשרד.
ניתן להתחבר לדוא”ל הארגוני (או אאוטלוק מקומי או בענן).
- להתחברות בענן בדפדפן, ניתן ללחוץ כאן, ולהזין שם וסיסמא של הדוא”ל הארגוני.
- בעבודה באאוטלוק מקומי, יש להתחבר לאאוטלוק עם השם והסיסמה של הדוא”ל הארגוני.
במקרה ויש חשמל בקמפוס המכללה-
- אנשי צוות שקיבלו מחשב ממחלקת מערכות מידע יוכלו להתחבר מהמחשב שקיבלו, אל המחשב שלהם במשרד, ולהמשיך עבודה כרגיל.
(ניתנו הנחיות ספציפיות לכל איש צוות שקיבל). - אנשי צוות שלא קיבלו מחשב, יוכלו לגשת למשאבים לפי הצורך, בהתאם להוראות, במקרה שאין חשמל בקמפוס.
במקרה ואין חשמל בקמפוס המכללה
לא תהיה אפשרות גישה למחשבים שלכם במשרד, ולכן כל איש צוות מורשה יוכל להתחבר לסביבת העבודה בענן ,של המכללה ולעבוד בה.
צורת חיבור זו תאפשר גישה ל:
- ראשים (מכלול 3)
- תיקיות וקבצים ארגוניים.
הגישה לטרמינל מתבצעת ע”י חיבור מאובטח לסביבת עבודה בענן: כניסה עם שם וסיסמא כמו כניסה למחשב במשרד בבוקר.
- כניסה לדף מערכות מידע באתר המכללה: https://www.shaanan.ac.il/computer/
- באקורדיון: לחיצה על “פתיחת עזרי עבודה לשימוש פנימי” ולחיצה על הקישור לטרמינל ראשים
במקרים דחופים ניתן ליצור קשר עם המוקד (זמין בשעות העבודה): 04-8780043