כללי רישום ביבליוגרפי - מאמרים

מידע מפורט על כללי הציטוט באתר של APA בקישור זה

 למאמרים באנגלית יש להוסיף מס’ DOI אם קיים. המספר יופיע בפורמט https://doi.org/XXXXXXXXX

שם משפחה, אות ראשונה של שם פרטי (שנה). שם המאמר. שם כתב העת, מס’ כרך(מס’ חוברת), עמודים.

‏יפה,‏ ‏י’‏ ‏(2015).‏ ‏הקשר‏ ‏בין‏ ‏סגנונות‏ ‏הורות‏ ‏לבין‏ ‏רמת‏ ‏חרדה‏ ‏כללית‏ ‏ודפוסי‏ ‏חרדה‏ ‏בקרב‏ ‏ילדים‏ ‏בגיל‏ ‏הילדות‏ ‏התיכונה.‏ ‏מגמות,‏ ‏נ(1),‏ ‏51‑70‏.

אזכור בגוף העבודה: (יפה, 2015)

שם משפחה, אות ראשונה של שם פרטי ושם משפחה, אות ראשונה של שם פרטי (שנה). שם המאמר. שם כתב העתמס’ כרך(מס’ חוברת), עמודים.

  • עד 20 מחברים יש להזכיר את כולם. 
  • בין המחברים השונים יפריד פסיק. לפני השם האחרון יש להשתמש בו’ החיבור (ללא פסיק לפניה). באנגלית יש להשתמש בסימן &  ולפניו פסיק (ולא במילה and).
  • מעל 20 מחברים יש להזכיר את 19 המחברים הראשונים, לכתוב … ולהוסיף את המחבר האחרון.

‏שנקר,‏ ‏א’‏ ‏ואלגום,‏ ‏ד’‏ ‏(2008).‏ ‏המרה‏ ‏בין‑חושית‏ ‏כבסיס‏ ‏להנגשה‏ ‏של‏ ‏מידע‏ ‏חזותי.‏ ‏כתב‑עת‏ ‏ישראלי‏ ‏לריפוי‏ ‏בעיסוק,‏ ‏17‏(4),‏ ‏239‑256‏.

‏בן‏ ‏אשר,‏ ‏נ’,‏ ‏ליכטינגר,‏ ‏ע’,‏ ‏קפלן,‏ ‏א’‏ ‏ובן‏ ‏אשר,‏ ‏ס’‏ ‏(2010).‏ ‏אבחון‏ ‏תהליכים‏ ‏של‏ ‏ויסות‏ ‏עצמי‏ ‏בכתיבה‏ ‏ככלי‏ ‏לקידום‏ ‏הישגי‏ ‏תלמידים‏ ‏בבית‏ ‏הספר.‏ ‏הייעוץ‏ ‏החינוכי,‏ טז,‏ ‏132‑150‏.

Wiskunde, B., Arslan, M., Fischer, P., Nowak, L., Van den Berg, O., Coetzee, L., Juárez, U., Riyaziyyat, E., Wang, C., Zhang, I., Li, P., Yang, R., Kumar, B., Xu, A., Martinez, R., McIntosh, V., Ibáñez, L. M., Mäkinen, G., Virtanen, E., . . . Kovács, A. (2019). Indie pop rocks mathematics: Twenty One Pilots, Nicolas Bourbaki, and the empty set. Journal of Improbable Mathematics27(1), 1935–1968. https://doi.org/10.0000/3mp7y-537

אזכור בגוף העבודה:

מקור אשר נכתב על-ידי שלושה מחברים ומעלה יש לאזכר בכל הפניה רק את שם המחבר הראשון ולאחריו “ואחרים” בעברית או ” .et al” באנגלית ושנת הפרסום.

עד שני מחברים: (שנקר ואלגום, 2008)

מעל שני מחברים: (בן אשר ואחרים, 2010) (Wiskunde et al., 2019)

שם משפחה, אות ראשונה של שם פרטי של מחבר המאמר (שנה). שם המאמר. בתוך אות ראשונה של שם פרטי שם משפחה של עורך הספר (עורך), שם הספר (עמ’ XX-XX). הוצאה לאור.

זייפרט,‏ ‏ת’‏ ‏(2018).‏ ‏יישומים‏ ‏פדגוגיים‏ ‏של‏ ‏כלים‏ ‏טכנולוגיים‏ ‏בהוראה.‏ ‏בתוך‏ ‏ר’‏ ‏ודמני‏ ‏(עורכת),‏ ‏פדגוגיה‏ ‏דיגיטלית:‏ ‏הזדמנויות‏ ‏ללמידה‏ ‏אחרת‏ ‏(עמ’‏ ‏115‑135).‏ ‏מכון‏ ‏מופ”ת;‏ ‏מכללת‏ ‏סמינר‏ ‏הקיבוצים.

אזכור בגוף העבודה: (זייפרט, 2018)

  • יש לציין את פרטי המאמר כמו במאמר מכתב עת מודפס ולהוסיף את כתובת האתר.

סטופל,‏ ‏מ’, סיגלר, א’ וטל, ע’ ‏(2017).‏ ‏תכונות גאומטריות מפתיעות – החקר, ההוכחה והכללה שלהן. ‏מחקר‏ ‏ועיון‏ ‏בחינוך‏ מתמטי,‏ ‏7,‏ ‏22‑27. https://www.shaanan.ac.il/wp-content/uploads/2019/07/7-stupelsiglertal.pdf

  • אם למאמר יש מס. DOI, יש לציין אותו במקום כתובת האתר. 

Serafini, ‎F., ‎& ‎Moses, ‎L. ‎(2014). ‎The ‎roles ‎of ‎children’s ‎literature ‎in ‎the ‎primary ‎grades. ‎Reading ‎Teacher, ‎67(6), ‎465‑468. ‎https://doi.org/10.1002/trtr.1236

• למה ללמוד אצלנו? כי שאנן – מכללה דתית לחינוך ולהוראה, ברמה אקדמית גבוהה היחידה בצפון • • למה ללמוד אצלנו? כי שאנן – מכללה דתית לחינוך ולהוראה, ברמה אקדמית גבוהה היחידה בצפון •

כל הדלתות פתוחות בפניכם (תחומי הלימוד במכללה)

מה כדאי לי ללמוד?

תואר ראשון

הכשרה להוראה ותעודת הוראה .B.Ed

תואר שני

.M.Ed בחינוך והוראה

המרכז ללימודים מתקדמים

פיתוח מקצועי והסבה אקדמאים להוראה

חוגים

מסלולים

מסלולים

תוכניות מיוחדות

מדרשות / בית מדרש נשים

"נחיתה רכה" – (סטאז')
היחידה להתמחות וכניסה להוראה

צרו איתנו קשר

הסתרת תמונות

ההרשמה לשנה"ל תשפ"ד בעיצומה!

מלא/י את הפרטים וניצור איתך קשר בהקדם: