שייכות
מחנכים שמחזקים את תחושת השייכות
החברתית של התלמידים,
מפתחים אקלים של קהילה בכיתה,
מפתחים יזמות ומעורבות חברתית.
מסוגלות
מחנכים שמעצימים ומפתחים תחושת מסוגלות,
שמשמעותה הצמחת כוחות פנימיים ללמידה
באמצעות חוויות הצלחה קטנות ומתמשכות.
תורה ואמונה
מורים בעלי השקפת עולם דתית-ערכית שמכוונים את עשייתם החינוכית לאורה.
לומדים ומלמדים תנ”ך ויהדות, מחזקים את זהותם הדתית של התלמידים ואת יכולתם להשתלב בקהילה הדתית.
אמון
מחנכים שנותנים אמון בתלמידים ובכך מקדמים את התפתחותם האישית.
שייכות
מחנכים שמחזקים את תחושת השייכות
החברתית של התלמידים,
מפתחים אקלים של קהילה בכיתה,
מפתחים יזמות ומעורבות חברתית.
מסוגלות
מחנכים שמעצימים ומפתחים תחושת מסוגלות,
שמשמעותה הצמחת כוחות פנימיים ללמידה
באמצעות חוויות הצלחה קטנות ומתמשכות.
למידה
מחנכים מטפחים שמחזקים מוטיבציה ללמידה, מזמנים חווית למידה שמונעת מתוך סקרנות ובהצלחות.
לומדים ומפתחים ידע מקצועי ובסיס איתן במיומנויות יסוד בעברית, בתנ”ך, בכישורי למידה ובתחומי ההתמחות.
כל סטודנט יבחר בשתי התמחויות במקצועות הליבה בבתי הספר היסודיים הדתיים:תנ”ך, תורה שבעל פה, מתמטיקה ואנגלית.
* לומדים ומתנסים בהוראת קריאה וכתיבה בכיתות א-ב’ ובהוראה מתקנת בקריאה וכתיבה.
הסתרת תמונות